Kerst FAQ - Veel gestelde vragen over het kerstassortiment

Veel gestelde vragen 

Wanneer moet ik (uiterlijk) bestellen?
Bestellen kan tot uiterlijk vrijdag 17 december 2021 om 10:00.

Wanneer wordt het geleverd?
Alle kerst leveringen worden door onze partner PostNL Food afgeleverd op donderdag 23 december. Ook deze bestellingen worden afgeleverd tussen 17:00 & 22:00.
Kerst bestellingen kunnen ALLEEN op deze datum afgeleverd worden. Kies je toch een andere bezorgdatum zullen wij deze in het systeem verzetten naar 23 december.

Kan ik kerst gerechten combineren met andere gerechten?
Helaas is het niet mogelijk om gerechten uit het normale assortiment mee te bestellen met de kerstgerechten. De enige uitzondering zijn de pizza pakketten - deze hebben we toegevoegd aan het kerstassortiment en kunnen meebesteld worden. 

Hebben jullie ook maaltijden die geschikt zijn voor vegetariërs?
Ja zeker. Je kan alle vegetarische en/of vegan gerechten filteren door middel van de filter links boven op de gerechten. Je kan ze ook herkennen aan de "V" achter de gerechtsnaam.

Hoe lang zijn de gerechten houdbaar?
Alle gerechten zijn in de koelkast houdbaar t/m zondag 26 december.

Ik heb geen track & Trace ontvangen
De Track & Trace code van de pakketten wordt verstuurd op de ochtend van levering naar het opgegeven e-mailadres. Heb je rond heb middaguur de Track & Trace code nog niet ontvangen? Neem gerust even contact met ons op via 0297 745323, dan checken wij de status van de bestelling voor je. 

Wat als ik niet thuis ben?
De bezorgers zal als hij geen gehoor krijgt altijd eerst proberen contact met u op te nemen. Daarvoor is het belangrijk dat wij een juist 06 nummer hebben. Lukt dat niet dan proberen zij de bestelling bij de buren af te leveren.
Lukt dit allemaal niet dan gaat het pakket retour.

Bezorgen jullie ook op mijn adres?
Onze maaltijden worden geleverd door PostNL Food. Zij leveren in heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden en De Kaag.

Kan ik ook bestellen vanaf een vakantiepark?
Natuurlijk! Hou alleen rekening met de volgende dingen: 
PostNL Food (die je bestelling voor ons aflevert) levert niet OP het vakantiepark. Wil je eten bestellen voor levering op een recreatiepark, noteer dan bij "opmerkingen" het verzoek aan de bezorger om 10/15 minuten voor hij aankomt te bellen. Zorg dat je bij aankomst van de bezorger bij de receptie aanwezig bent. (En zorg dat je je telefoonnummer correct invult.)
Of bestel je eten voor de avond voor vertrek en neem het zelf mee naar je vakantieadres. Dat gaat heel goed in een koeltas met een koelelement.

Kan ik een gemaakte bestelling nog aanpassen?
Ja, dat kan tot 48 uur van te voren. Neem om een bestelling te wijzigen contact met ons op via info@feelgoodkitchen.nl . Liever bellen? Je kan ons tijdens maandag t/m vrijdag tussen 10:00 & 16:00 bereiken op 0297 745323.