FAQ - Veel gestelde vragen over the Feel Good Kitchen
Veel gestelde vragen
Hoe worden de maaltijden gemaakt?
Als jij een gerecht bestelt gaan onze chefs pas aan de slag. Zo verspillen we geen voedsel en hoeven we niks in te vriezen. In onze professionele keuken bereiden onze chefs de maaltijden.
Hebben jullie ook maaltijden die geschikt zijn voor vegetariërs/veganisten?
Ja zeker. Je kan alle vegetarische en/of vegan gerechten filteren door middel van de filter links boven op de "maaltijden" pagina. Dat geldt overigens ook voor andere dieetwensen zoals glutenvrij of koolhydraatarm.
Hoe lang zijn de maaltijden houdbaar?
Omdat onze maaltijden super vers bereid worden kan je ze 3 dagen in de koelkast bewaren. Dat geldt ook voor de pizza pakketten.
Maaltijden kunnen op de dag van levering ook ingevroren worden.
Hoe bereid ik mijn maaltijden?
Je kan de maaltijden heel makkelijk opwarmen in de oven of in de magnetron. Hier vind je de volledige instructies.
Kan ik mijn maaltijden invriezen?
Onze verse maaltijden zijn gemaakt om binnen enkele dagen te consumeren, dan zijn ze het lekkerst. Het is mogelijk om ze op de dag van ontvangst in te vriezen - de maaltijden zijn dan een maand houdbaar in de vriezer.
Tip: kijk eens of je een bestelling kan combineren met de buren, zo bespaar je bezorgkosten en Co2 uitstoot.
Bezorgen jullie ook op mijn adres?
Onze maaltijden worden geleverd door onze partner Vers en Fijn. Zij leveren in heel Nederland m.u.v. de waddeneilanden en De Kaag.
Kan ik ook bestellen vanaf een vakantiepark?
Natuurlijk! Hou alleen rekening met de volgende dingen:
Onze transportpartner levert niet OP het vakantiepark. Wil je eten bestellen voor levering op een recreatiepark, zorg dan dat je bij aankomst van de bezorger bij de receptie aanwezig bent.
Of bestel je eten voor de avond voor vertrek en neem het zelf mee naar je vakantieadres. Dat gaat heel goed in een koeltas met een koelelement.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Op het moment leveren wij op dinsdagen. Bij het plaatsen van je bestelling kan je kiezen op welke datum je de bestelling wilt ontvangen.
Je bestelling wordt gekoeld naar je toegebracht door Vers en Fijn. Je ontvangt een Track & Trace-code van hen waarmee je op de dag van levering je pakket kunt volgen.
NB. Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Check dan eerst je spambox. Zit de mail daar niet in, neem dan contact met ons op via info@feelgoodkitchen.nl. Mocht er onverhoopt een typefoutje in het mailadres zitten kunnen wij dit nog aanpassen - dit is namelijk ook het e-mail adres waar de Track & Trace code naartoe wordt gestuurd.
Ik heb geen track & Trace ontvangen
De Track & Trace code van de pakketten wordt verstuurd op de ochtend van levering naar het opgegeven e-mailadres. Heb je rond 's ochtends de Track & Trace code niet ontvangen? Neem gerust even contact met ons op via 0297 745323, dan checken wij de status van de bestelling voor je.
Wat als ik niet thuis ben?
Zorg dat je thuis bent op het tijdstip van levering! Omdat de producten koelvers zijn en een beperkte houdbaarheid hebben is het niet mogelijk een tweede bezorgpoging te doen en wordt je pakket retour gestuurd.
Rekenen jullie bezorgkosten?
Wij rekenen altijd een vaste bijdrage aan de verzendkosten van €5,95. Bestellingen vanaf €60,- worden GRATIS geleverd.
Wanneer moet ik uiterlijk bestellen?
We leveren momenteel iedere dinsdag. Bestel voor maandag 10:00 om je bestelling de volgende dag in huis te hebben.
Kan ik een gemaakte bestelling nog aanpassen?
Ja, dat kan tot 48 uur voor levering. Neem om een bestelling te wijzigen contact met ons op via info@feelgoodkitchen.nl . Liever bellen? Je kan ons tijdens maandag t/m vrijdag tussen 10:00 & 16:00 bereiken op 0297-745323.