FAQ - Veel gestelde vragen over the Feel Good Kitchen

Veel gestelde vragen 

Hoe worden de maaltijden gemaakt? 

Als jij een gerecht bestelt gaan onze chefs pas aan de slag. Zo verspillen we geen voedsel en hoeven we niks in te vriezen. In onze professionele keuken bereiden onze chefs de maaltijden.

Hebben jullie ook maaltijden die geschikt zijn voor vegetariërs/veganisten?

Ja zeker. Je kan alle vegetarische en/of vegan gerechten filteren door middel van de filter links boven op de "maaltijden" pagina.

Hoe lang zijn de maaltijden houdbaar?

Omdat onze maaltijden super vers bereid worden kan je ze 3 dagen in de koelkast bewaren. Dat geldt ook voor de pizza pakketten.
Maaltijden kunnen op de dag van levering ook ingevroren worden.

Happy Cookie Factory slice & bake deegrollen zijn 4 dagen houdbaar in de koelkast.

Kan ik mijn maaltijden invriezen?

Onze verse maaltijden zijn gemaakt om binnen enkele dagen te consumeren, dan zijn ze het lekkerst. Het is mogelijk om ze op de dag van ontvangst in te vriezen - de maaltijden zijn dan een maand houdbaar in de vriezer. 
Wij raden echter aan om alleen te bestellen wat je binnen een paar dagen wilt eten. 
Tip: kijk eens of je een bestelling kan combineren met de buren, zo bespaar je bezorgkosten en Co2 uitstoot.

Bezorgen jullie ook op mijn adres?
Onze maaltijden worden geleverd door PostNL Food. Zij leveren in heel Nederland m.u.v. de waddeneilanden en De Kaag.

Op het moment leveren wij op dinsdag, donderdag en vrijdag. Bij het plaatsen van je bestelling kunt u kiezen op welke datum je jouw bestelling wilt ontvangen. 

Je bestelling wordt gekoeld naar je toegebracht door Post NL Food, zij leveren tussen 18:00 & 22:00. Je ontvangt een Track & Trace-code van PostNL waarmee je op de dag van levering je pakket kunt volgen. 

Rekenen jullie bezorgkosten?

Wij rekenen altijd een vaste bijdrage aan de verzendkosten van €4,95. Bezorgen kost helaas geld. Wij hebben er voor gekozen dit per bestelling door te berekenen i.p.v. in de productprijs te verwerken. Bij grote bestellingen is dit voordeliger voor onze klanten en je weet zo precies waar je voor betaalt.

Kan ik een gemaakte bestelling nog aanpassen?

Ja, dat kan tot 48 uur van te voren. Neem om een bestelling te wijzigen contact met ons op via info@feelgoodkitchen.nl . Liever bellen? Je kan ons tijdens maandag t/m vrijdag tussen 10:00 & 16:00 bereiken op 023-5718480.